Cel mai popular format de banner, poziționat de obicei sus, sub bara de titlu în aplicație sau deasupra conținutului într-un site de mobil, suportă format HTML, imagine, imagine animată sau video. Bannerele suportă urmatoarele acțiuni la TAP: Click to Call, Click to App, Click to SMS, Click to Link, Click to GoogleMaps, Click to YouTube, Click to Mail.
comandă o campanieAl doilea cel mai popular format de banner este tot formatul Regular Ad însă cu ceva în plus: expand într-un banner full screen. Acest format se folosește când conținutul sau mesajul campaniei este mai mare sau când experiența reclamei se dorește a fi mai bogată și mai interactivă cu userul.
comandă o campanieUn alt format de banner mai puțin popular, dar deloc de neglijat, este Toaster-ul. Diferența între acest format și Regular Ad-ul este ca Toasterul folosește un trigger înainte de a afișa bannerul. Un trigger care de obicei este un mesaj scurt sau o porțiune dintr-o imagine. Acest banner ocupă mai puțin spațiu, având nevoie de acțiunea userului pentru a se afișa, însă da și mai puțin randament în comparație cu alte ad-uri.
comandă o campanieBouncer-ul este un format de banner care își schimbă poziția în funcție de gravitație, adică ține cont de senzorii giroscopului de la telefon și indiferent de poziția acestuia bannerul rămane în picioare. Acest format de banner se folosește îndeosebi pentru a promova servicii de larg consum, produse și servicii destinate copiilor etc.
comandă o campanie